@article { author = {رحیمیان, عاطفه and ساعتچی, سید محمد مهدی}, title = {Reproduction of Signs in Baudrillard’s Ideas and Some Works of Andy Warhol}, journal = {Shinakht (A Persian Word Means Knowledge)}, volume = {7}, number = {2}, pages = {-}, year = {2015}, publisher = {Shahid Beheshti University}, issn = {2008-7322}, eissn = {2588-7203}, doi = {}, abstract = {Baudrillard calls the new communities that are linked reproduction, as the simulation- the current state of postindustrial society that is based on the structural action of value. Dominated by symbols, images, and representations, the contemporary world points to the fact is a serious fade: absence of a fundamental matter and carries no relation to any reality. Domination of the simulated images in postmodern society is so much that we just do not recognize the authentic from fake, but no principle is involved for real anymore. Pop Art shows transformation in art of the early twentieth century, from the Baudrillard’s perspective. While prior art issues was invested with moral values on the one hand (classic art) as a independent bing, on the other, by Pop art we enter in a new realm of artistic themes that we could correlate it with the Baudrillard’s view of postmodern era in terms of consumption and related properties. Works of Pop Art and Andy Warhol particularly, are important in this regard, because reduce art into a flat image with indications that signifies the end of depth, perspective, evocation just like as the logic of the contemporary society in Baudrillard’s thought.}, keywords = {Baudrillard,Warhol,Reproduction,Simulation,Pop Art}, title_fa = {بازتولید نشانه‌ها در اندیشۀ بودریار و آثاری از اندی وارهول}, abstract_fa = {بودریار به جامعۀ اخیر، که از تولید فاصله گرفته و با بازتولید در ارتباط است، عنوان شبیه‌سازی را می­دهد؛ وضعیت کنونی جامعۀ پساصنعتی که بر پایۀ قانون ساختاری ارزش عمل می­کند. سیطرۀ نشانه‌ها، ایماژها، و بازنمایی‌ها در دنیای معاصر آن چنان گسترده و فراگیر است، که امر واقع بطور جدی محو شده است، و نشانه غیاب یک واقعیت اساسی را را نقاب می‌زند و حامل هیچ رابطه‌ای با هرگونه واقعیتی نیست. سیطره وانموده‌ها یعنی همان تصاویر شبیه‌سازی شده در جامعه پسامدرن آنقدر زیاد است که ما نه فقط اصل و بدل را تشخیص نمی‌دهیم، بلکه قرار نیست پای هیچ اصلی در میان باشد. پاپ آرت از منظر بودریار نشان دهنده تحولات اشیاء هنری در اوایل قرن بیستم است. در حالی که پیش از این هنر با موضوعات و ارزش های اخلاقی و معنوی از یک سو(هنر سنتی) و استقلال و خودبنیادی(هنر مدرن) مرتبط بود، با پاپ آرت، وارد حوزه تازه‌ای از موضوعات هنری شده‌ایم که می‌توان آن را با جامعه مصرفی و ویژگی‌های دوره پست‌مدرن از منظر بودریار مرتبط ساخت. با توجه به اندیشه بودریار، سبک هنری پاپ آرت بویژه آثار اندی وارهول از این بابت واجد اهمیت می‌گردد که هنر را به یک تصویر تخت و دلالت‌گر تقلیل می‌دهد و بنابراین تکرار همان چیزی است که بودریار آن را عنوان منطق جامعه معاصر (پست‌مدرن) می‌بیند. همچنان‌که پاپ آرت این داعیه را داشت که با صنعت و تولید زنجیروار و همچنین امر مصنوعی(یا امر ساختگی که ویژگی تمامی محیط زندگی جدید است) همگن و هماهنگ است.}, keywords_fa = {ژان بودریار,اندی وارهول,بازتولید نشانه‌ها,شبیه‌سازی,پاپ‌آرت}, url = {https://kj.sbu.ac.ir/article_97714.html}, eprint = {https://kj.sbu.ac.ir/article_97714_70db50fa1c42e7159f55904ccd15be9f.pdf} }